من همینم

نداي عاشقي

من همینم

گیرم که باخته ام !!!اماکسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحه بازی بیرونم کند!!!

شوخی نیست من شاه شطرنجم!!!تخریب میکنم انچه که نمی توانم باب میلم بسازم......

ارزو طلب نیستم ارزو میسازم ....لزومی ندارد من انچه باشم که توفکر میکنی ......

من همانی ام که تو فکرش را هم نمی توانی بکنی....

لبخند میزنم او فکر میکند بازی را برده هرگز نمیفهمد با هر کسی رقابت نمی کنم.....

زانو نمی زنم حتی اگر سقف اسمان کوتاه تر از قد من باشد!!!زانو......نمی.....زنم حتی

اگر تمام مردم دنیا روی زانو هایشان راه بروند!!!

من زانو نمی زنم درگیر من نشو همدم نمی شوم...........

من مسئول حرف ها ورفتارهایم هستم اما مسئول برداشت شما از انها نیستم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:,ساعت19:30توسط Mr.Amorist |